sobota, 28 maja 2016

Zakończenie

Witam serdecznie,

parę osób zapytało co u mnie i jak moja przygoda ze studiowaniem się zakończyła,

tak więc 3ego maja oddałam licencjat, czekały na mnie dwa pisemne egzaminy, spędziłam tydzień w Brighton nad morzem. Obecnie czekam na wyniki i na tym wszystko się zakończy. Mamy oficjalne graduation, ale bardzo drogie (45funtów wypożyczenie togi, każdy bilet 25funtów, zdjęcia 25funtów, do tego bilety lotnicze, transfery, hotel) także odpuszczam sobie. Na graduation nie dostajemy oficjalnych dyplomów co także wpłynęło na ostateczną decyzję.

Wróciłam do Polski, pracę znalazłam w parę dni, bez najmniejszego problemu. Od jutra mieszkam w Gdańsku, w środę zaczynam pracę.

Na tym czas zakończyć również bloga- nie planuję pisać nowych postów, chyba, że ktoś  z Was będzie miał konkretną prośbę bądź pytania. Na mailu jestem dostępna bez zmian.

Chciałabym podziękować wszystkim,  którzy przyczynili się do powstania tego bloga, ale również tym, którzy przez te 3 lata mnie wspierali, dziękowali za pomoc i znaleźli się na mojej drodze. :)

Poniżej parę zdjęć z ostatniego pobytu w Wielkiej Brytanii podczas studiów (Brighton, Hyde Park i papużki normalnie żyjące, które można karmić i siadają na rączkę oraz moje udawane graduation):











29 komentarzy:

  1. Dzięki za ten blog Marta. Czytam go od dwóch lat i to on mni skłonił do aplikacji do UK i pisania mojego bloga. Życzę powodzenia!
    Wszystkich zainteresowanych tematyka studiów w UK zapraszam do mnie studianawyspach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za fantastycznego bloga. Przeczytałam wszystko o czym pisałaś. Pierwszy rok za mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję, w przyszłym roku będę aplikował. Jeśli miałbym jakieś pytania odezwę się na e-maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Zawsze ciekawiło mnie jak wyglądają studia za granicą :) Niestety nigdy się na nie zdecydowałam, jednak nie ma czego żałować. W Polsce studiuję kierunek, który mnie interesuje i pomoże znaleźć fajną pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jasne, nie każdy musi studiować za granicą, to tylko jedna z opcji, którą starałam się przybliżyć :)

      Usuń
  5. Świetny blog! Zastanawiam się nad studiami w Wielkiej Brytanii i Twoje wpisy mogą mi bardzo pomóc :) Szkoda że znalazłam tego bloga dopiero teraz, ale nadrobię lekturę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, czytaj, jak cos to pisz na maila, p omogę !:)

      Usuń
  6. Ale ci zazdroszczę... :) też zawsze chciałam studiować a Anglii, ale jakoś nie miałam nigdy odwagi, żeby zrealizować plany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz proszę czy wróciłaś do Londynu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za te wszystkie wpisy, mam nadzieję że będę miała jeszcze okazję studiować w Anglii. Świetny blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci, że miałaś taką możliwość studiowania za granicą. Ja chciałabym pojechać np. do Hiszpanii bądź Portugalii. Mam nadzieję, że będziesz dalej pisać na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie planuję pisania :) Warto powalczyć o marzenia!

      Usuń
  10. Brawo, gratuluję! I dziękuję za wszystkie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, jestem zachwycony Twoim blogiem.!
    Liczę, na Twoją pomoc bo widzę, że masz dużą wiedzę akurat na ten temat.
    Wybieram się w tym roku na studia zależy mi na tym aby studiować Zarządzanie, jednak tam gdzie chcę studiować czyli na WSB jest bardzo dużo różnych rodzajów zarządzania min zarządzanie jakością, firmą BHP itd. Co Twoim zdaniem będzie najlepsze i najbardziej przyszłościowe? Pozdrawiam Cię serdecznie i liczę na pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej :)
      Hmm ciężko mi powiedziec, bo studiowałam zupełnie inny kierunek... Także nie wiem jakie są rodzaje i na co obecnie na rynku jest zapotrzebowanie :(

      Usuń
  12. O mamo, właśnie przeczytałam całego bloga w jeden wieczór! :) Trafiłam na niego ze strony na stronę itd itp i strasznie żałuję, że nie znalazłam go pół roku temu, gdy aplikowałam na studia, Twoje posty z pewnością zaoszczędziłyby mi masę domysłów i nerwów! Niesamowite jak długo szukałam takiej strony, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że studiowałaś na Westminster! Dostałam na się na tę uczelnię i zaczynam od września Fashion Buying Management i do dzisiejszego dnia miałam masę wątpliwości i pytań i Twoje posty naprawdę w znacznej części rozwiały moje obawy. Za niecały tydzień się przeprowadzam, więc zaczynam wpadać w panikę, ale Twoje pozytywne nastawienie i przedstawienie tak ogromnej zmiany w życiu jako 'przygody', a nie czegoś okropnego, naprawdę dodała mi otuchy. Świetna robota naprawdę! Bardzo bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ukończenia szkoły i powodzenia w dalszej pracy. Ja w tym roku będę pisać pracę inżynierską i mam nadzieję, że się obronię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała przygoda ze wspaniałym zakończeniem :) zazdroszczę nawet troszkę bo sama chciałam studiować za granicą ale problemy ze zdrowiem to wykluczyły :) cóż, pozostaje życzyć Ci teraz wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od kilku dni korzystam z bardzo profesjonalnej firmy Karaluchy Warszawa . O tej firmie dowiedziałem się od mojego bardzo dobrego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio trafiłam na ofertę firmy Kreacja Sukcesu - https://kreacjasukcesu.pl/transkrypcja-nagran/ Chcę jej zlecić transkrypcje firmowych nagran z konferencji. Uważam, że notatki z wszystkich spotkań bardzo nam się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Bardzo lubię czytać o doświadczeniach innych osób. Sama stworzyłam bloga, na którym porównuję studia w Polsce, Anglii i Holandii. Zainteresowanych serdecznie zapraszam
    https://theroaring20ies.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie kształcenie zawodowe jest niezywkle wazne. Dlatego ciesze sie, że w polsce funkcjonuje już dualny model studiowania - https://edunet-poland.pl/oferta/ksztalcenie-zawodowe/ Myślę, że wiele osób na tym skorzysta. Do tej pory spotkałam się z tym tylko w DE.

    OdpowiedzUsuń